فروشگاه جامع تحقیقات کامپیوتری و مقالات دانشجویی و . . . اگر فایل مورد نظرتان وجود نداشت بااین شماره 09160593559 ارتباط برقرار کنید اگر مقدور بود برایتان فراهم می شود .با تشکر

دسته بندی محصولات

محبوبترین محصولات

در تلگرام عمراه ما باشید دریافت پروژه

اطلاعیه فروشگاه

در هنگام خرید حتما روی دکمه تکمیل خرید در صفحه بانک کلیک کنید تا پرداخت شما تکمیل شود مراحل پرداخت را تا آخر و دریافت کدپیگیری سفارش انجام دهید.در صورتی که نتوانستید پرداخت الکترونیکی را انجام دهید چند دقیقه صبر کنید و مجددا اقدام کنید و یا از طریق مرورگر دیگری وارد سایت شوید یا اینکه بانک عامل را تغییر دهید.راه های اربتاطی با ما شماره 09160593559یا ایمیلsajjad.behmard001@gmail.com با تشکر

پاورپوینت نظریه های نوین در مدیریت آموزشی

پاورپوینت نظریه های نوین در مدیریت آموزشی

مشخصات فایل

عنوان: پاورپوینت نظریه های نوین در مدیریت آموزشی

قالب بندی: پاورپوینت

تعداد اسلاید: 94

 

 

 

 

 

فهرست:

1)مدیریت پاداش

2) مدیریت قارچی

3) مدیریت آشوب

4) مدیریت فرایند محور

5) مدیریت ذره بینی

6) مدیریت بـحران

7) مدیریت کیفــیت

8)مدیریت سایه

9)مدیریت اخلاق

10)نظریه پنجره های شکسته

11)مدیریت سلولی

12) مدیریت مهرورز

13)مدیریت کوآنتومی

14)مدیریت انتگرالی

15)مدیریت حبابی

 

 

 

 

 

 

 

قسمتی از پاورپوینت

مقدمه:

 با وارد شدن جهان به هزارة سوم پیشرفتهای چشمگیر صنعت، تکنولوژی، رقابت بی حد و مرز تشکیلات و سازمان، ادغام شرکتها، استفاده از منابع خارجی برای فرایندهای داخلی، لزوم بکارگیری کیفیت فراگیر و پیشرفت بسیار بالای فناوری، نیاز به استفاده از استعاره های جدید احساس می شود که در اینجا به چکیده ای از چندین نوع  نظریه های نوین درمدیریت آموزشی اشاره می گردد.
 
 
 
 
 
 

 

1) مدیرت پاداش:

  مديريت پاداش برنحوه تهيه وطراحي برنامه ها توسط سازمان، به منظورمطمئن شدن از اينكه رفتارها وعملكردهاي موثركاركنان در تحقق اهداف سازمان مورد تقدير قرار مي گيرد، تمركز دارد. اصطلاح مديريت پاداش نشانگر اين است كه مزايا و منافعي كه به عنوان پاداش به كاركنان اعطا مي شود را مي توان مديريت كرد.

 

 

 

 

 

نظام پاداش دهی

متغیر دیگری که برای توانمندسازی کارکنان در سازمانها از جمله سازمانهای آموزشی، مهم می باشد نظام پاداش دهی مبتنی بر عملکرد است. برای توانمند کردن کارکنان در یک نظام پاداش دهی مناسب ؛ باید سهم هر فرد مشخص باشد. بعلاوه اگر نظام پاداش دهی بر عملکرد ابتکاری و غیر معمول مبتنی باشد احساس نیرومندی خودکارآمدی را در کارکنان تقویت می نماید. هدف از برقراری نظام پاداش، ایجاد انگیزه پیشرفت در فرد یا گروه در جهت بهسازی عملکرد آنهاست. معمولاً روش های مقداری پاداش دهی
nبصورت پرداختهای مالی یا به صورت طرح های انگیزشی غیر مالی یا ترکیبی از هردو می باشند. رمزدن (1997) ضمن بر شمردن انواع پاداش ها می گوید که روش های کمی پاداش دهی، تعداد کمی از اعضای هیات علمی را بر می انگیزاند وشکل های دیگری از پاداش دهی مانند کسب اعتبارو شهرت از عوامل مهم انگیزشی هستند که بر عملکرد فرد تاثیرگذار است.
 و . . . .

اشتراک بگذارید:


پرداخت اینترنتی - دانلود سریع - اطمینان از خرید

پرداخت هزینه و دریافت فایل

مبلغ قابل پرداخت 5,000 تومان
کدتخفیف:

درصورتیکه برای خرید اینترنتی نیاز به راهنمایی دارید اینجا کلیک کنید


فایل هایی که پس از پرداخت می توانید دانلود کنید

نام فایلحجم فایل
file123_1932951_4606.zip1 MB





آخرین محصولات فروشگاه