فروشگاه جامع تحقیقات کامپیوتری و مقالات دانشجویی و . . . اگر فایل مورد نظرتان وجود نداشت بااین شماره 09160593559 ارتباط برقرار کنید اگر مقدور بود برایتان فراهم می شود .با تشکر

دسته بندی محصولات

محبوبترین محصولات

در تلگرام عمراه ما باشید دریافت پروژه

اطلاعیه فروشگاه

در هنگام خرید حتما روی دکمه تکمیل خرید در صفحه بانک کلیک کنید تا پرداخت شما تکمیل شود مراحل پرداخت را تا آخر و دریافت کدپیگیری سفارش انجام دهید.در صورتی که نتوانستید پرداخت الکترونیکی را انجام دهید چند دقیقه صبر کنید و مجددا اقدام کنید و یا از طریق مرورگر دیگری وارد سایت شوید یا اینکه بانک عامل را تغییر دهید.راه های اربتاطی با ما شماره 09160593559یا ایمیلsajjad.behmard001@gmail.com با تشکر

طراحی و تدوین برنامه ریزی استراتژیک بازاریابی شرکت شیرآلات چشمه در سال 1392

طراحی و تدوین برنامه ریزی استراتژیک بازاریابی شرکت شیرآلات چشمه در سال 1392

عنوان :طراحی و تدوین برنامه ریزی استراتژیک بازاریابی شرکت شیرآلات چشمه در سال 1392

قالب بندی : word

تعداد صفحات: 39

همراه با نمودار وشکل

 

محتویات

چکیده

مقدمه

روش تحقيق

تعریف بازاریابی

اهمیت بازاریابی،در نمودار سازمانی بنگاه

مدیریت بازاریابی        (Marketing Management )

تعریف مدیریت استراتژیک

استراتژی بازاریابی      (Marketing Sterategy )

برنامه ریزی بازاریابی    (Marketing Planning )

موانع اجراي برنامه هاي بازاریابی از دیدگاه فلیپ کاتلر

پیش فرضها و دیدگاها در طراحی برنامه:

الف- تهیه یک برنامه تقریبا استاندارد:

ب- تفکر حاکم بر تدوین برنامه بازاریابی مزبور تا حدی مبتنی بر تفکر فروش یا نگاه از داخل به خارج می باشد

ج-عدم تحمیل بار مالی قابل ملاحظه:

خلاصه اجرایی طرح:

الف-اهداف و خط مشی:

ب-استراتژیها

ج- فرآیند عملیات بازاریابی همگون برای فروش بیشتر یا مورد نظر و کسب سهمی از بازارخارجی انتخاب شده و بررسی حضور و کسب تجربه در این بازارها:

 گزینش محصولات صادراتی و تجزیه و تحلیل شرکت و محیط صنعت:

الف- محور اصلی و رقابت بر اساس محصولات منتخب در بازارهای هدف:

ب- تجزیه و تحلیل وضعیت شرکت بر اساس مدل  swot :

ج- تجزیه و تحلیل وضعیت شرکت بر اساس مدل رقابتی پورتر:

طراحی و تدوین خط مشی ها و سیاستهای بازاریابی:

الف- سیاستها یا خط مشی های تحقیقات بازاریابی و سیستمهای اطلاعاتی بازاریابی:

ب- سیاستها یا خط مشی های دوره عمر محصول:

ج- سیاستها یا خط مشی های جایگاه یابی محصول در بازار:

موضع یابی-Positioning:

درک موضع محصول:

چند اصطلاح:

محصول جدید:

د- سیاستها یا خط مشی های فروش

پیشبرد فروش:

فروش حضوری

مزیتهای نسبی فروش حضوری:

خصوصیات شغلهای فروشندگی:

فرایند استراتژیک فروش حضوری:

جلب توجه

فعالیتهای پس از فروش

مدیریت استراتژیک نیروی فروش

ه- سیاستها یا خط مشی های تجارت الکترونیک

برنامه آمیخته بازاریابی به عنوان تدابیری برای اجرا:

روشهای ترفیع:

فرآیند ارتباطات:         

تعیین ترکیب فعالیتهای ترفیعی و تشویقی:

مزایای تبلیغات و آگهی ها:

تنظیم بودجه بازاریابی

کنترل و تدابیر نظارتی بر برنامه بازاریابی

الف- تجزیه و تحلیل فروش:

ب- تجزیه و تحلیل سهم بازار:

نتیجه گیری و ارائه پیشنهادات:

 

قسمتی از متن

چکیده:

انگيزه اصلي اين مقاله شناخت ، پالايش و بررسي اطلاعات بازار به منظور طرح برنامه بازار براي ارائــه به مديريت جهت اخذ تصميمهـاي به موقع، سريع و درست است.

اين طرح براساس شناخت چرخه بازار از توليدكننده تا مصرف كننده نهايي، شكل گرفته است، چرا كه يك چرخه بازار موفق چرخه اي است كه:

1 - برنامه ريزي استراتژيك و عملياتي كردن برنامه ها در سازمانها را تسهيل كرده و به آنها جهت بخشد؛

2 - در دوران شكوفايي و دوران ركود اقتصادي بتواند مديران را در تنظيم برنامه توليد، عرضه و برنامه هاي بازاريابي و... ياري كند؛

3 - يك چرخه بازار موفق زماني به انتها مي رسد كه كالاي توليدشده به دست مصرف كننده رسيده و نظرات او را تامين كند؛

4 - يك چرخه بازار موفق مي بايست باعث بالارفتن سطح مصرف، بالابردن رضايت مصرف كنندگان، بالابردن سطح انتخاب و … گردد.

در اين مقاله  مسائل زیر مورد برسی قرار می گیرد،

 

واژگان کلیدی:

زنجيره تامين،بازاريابي،برنامه ريزي استرات‍يك،آميخته بازاريابي،فروش،ترفيع

 

 

 

 

 

 

مقدمه:

با چرخش گردونه زمان و ورود به قرن بیستم و یکم ، شرایط جهانی و بستر زندگی انسان به گونه اي ناباورانه تغییر یافته است . ژرفاي این تغییرات نه تنها نسبت به آغاز قرن بیستم که حتی در مقایسه با دو دهه پیش از آغازهزاره سوم میلادي ، به شدت محسوس و هویدا استظهور و گسترش کاربرد فناوري ارتباطی – الکتریکی را باید زمینه ساز این تحولات شگرف و سریع در همه زمینه هاي کار و تلاش انسان تلقی کرد که در پرتو آن ، پدیده جهانی شدن ، فارغ از محدودیتهاي مرزبندي شده پیشین ، رخ نموده است.

در نتیجه این پدیده ، فعالیت انسانی و فراتر از آن ، فرآیندهاي تولید و مصرف ، از این پس در فضایی آزادانه تر سامان می یابددامنه این محدودیت زدایی از حرکت سرمایه تا جریان ورود و خروج کالا به کشورها ، از آموزش و پرورش تا تنظیم روابط داخلی ، از اقتصاد و بازرگانی تا طراحی و تولید محصول ، سیاست و حکومت گري تا مدیریت و خلاقیت ، از طبیعت مداري و زیبایی شناسی هنري تا صنعت پردازي و نوآوري و از اندیشه تا انگیزه به روشنی قابل مشاهده است.

با این همه ، مفهوم ابتدایی و ساده "داد و ستد " همچنان محور تمام فعالیتهاي روزمره فردي و سازمانی را تشکیل می دهددر واقع ، این همان نیاز بنیادین انسان به نهادینگی ارتباطات اجتماعی و تعامل فکري است که همه تحولات فنی و نوپردازي هاي تکنولوژیکی را حول محور خود شکل دهدبه بیان ساده می توان گفت که علیرغم تداوم وسرعت تغییرات در سالهاي اخیر ، نکته اصلی این نیست که ما "چه کاري " انجام می دهیم بلکه موضوع "چگونگی انجام کاراست که در فضایی جهانی شده تحول یافته است.

در همین راستا ، بازارشناسی و بازاریابی نیز به گونه اي تخصصی تر و پیچیده تر نفش تعیین کننده خود راغ در موفقیت یا عدم موفقیت تولید و عرضه کالا به بازار ،تداوم بخشیده و بی تردید از جایگاه حساستري برخوردار شده است . با حضور قدرتمند سیستمهاي اطلاعاتی مبتنی بر کامپیوتر و با استفاده از فناوري هاي پیشرفته مخابراتی و گسترش رسانه هاي همگانی ،بازارابی به ناگزیر بیرون ازب چارچوب ایستا و سنتی خود ، فرآیندي پویا و استراتژیک به خود گرفته استبازاریابی درگیر <span style

اشتراک بگذارید:


پرداخت اینترنتی - دانلود سریع - اطمینان از خرید

پرداخت هزینه و دریافت فایل

مبلغ قابل پرداخت 5,000 تومان
کدتخفیف:

درصورتیکه برای خرید اینترنتی نیاز به راهنمایی دارید اینجا کلیک کنید


فایل هایی که پس از پرداخت می توانید دانلود کنید

نام فایلحجم فایل
bazaryabei2_1669224_3355.zip104.4k





آخرین محصولات فروشگاه