فروشگاه جامع تحقیقات کامپیوتری و مقالات دانشجویی و . . . اگر فایل مورد نظرتان وجود نداشت بااین شماره 09160593559 ارتباط برقرار کنید اگر مقدور بود برایتان فراهم می شود .با تشکر

دسته بندی محصولات

محبوبترین محصولات

در تلگرام عمراه ما باشید با اطمینان خرید کنید

اطلاعیه فروشگاه

در هنگام خرید حتما روی دکمه تکمیل خرید در صفحه بانک کلیک کنید تا پرداخت شما تکمیل شود مراحل پرداخت را تا آخر و دریافت کدپیگیری سفارش انجام دهید.در صورتی که نتوانستید پرداخت الکترونیکی را انجام دهید چند دقیقه صبر کنید و مجددا اقدام کنید و یا از طریق مرورگر دیگری وارد سایت شوید یا اینکه بانک عامل را تغییر دهید.راه های اربتاطی با ما شماره 09160593559یا ایمیلsajjad.behmard001@gmail.com با تشکر

پاورپوینت تحلیل صنعت گردشگری -30 اسلاید

پاورپوینت تحلیل صنعت گردشگری -30  اسلاید

عنوان : تحلیل صنعت گردشگری

قالب بندی : پاورپوینت

تعداد اسلاید : 30 اسلاید

 

محتویات

تحلیل صنعت گردشگری

خدمات عمده شرکتهای گردشگری

خصوصیات سفر

تحلیل محیط صنعت

دسته بندی محیط

لایه های محیط کسب و کار

ابعاد ماهیت محیطی(Environmental Dimensions)

پیچیدگی

عدم اطمینان

پویایی

ظرفیت محیط

محيط

خرد (داخلي)

تجزیه و ارزیابی محیط خرد
 

نقاط قوت و ضعف محيط اقتصادي ايران (دیدگاه پورتر)

محيط صنعت و رقابت

محيط صنعت و رقابت 

محيط صنعت و رقابت

محيط صنعت و رقابت

محيط صنعت و رقابت

 تعیین فرصتها و تهدیدهای راهبردی

محيط

کلان(خارجي)

محيط کلان

انواع مدلهای کلان تحلیل محیطی

محيط عام

محيط عام

محيط عام

محيط عام

 تعیین فرصتها و تهدیدهای راهبردی

سپاسگزارم............

در پناه حق...........

 

قسمتی از متن

خدمات عمده شرکتهای گردشگری

lبرگزاری تورهای داخلی
lنماینده فروش خطوط هوایی داخلی و خارجی
lنماینده مرکزی فروش هتلها
l برگزاری تورهای بین المللی
lخدمات سفرهای سازمانسی و شرکتی
خصوصیات سفر
vبازدید از اماکن تاریخی ،طبیعی و سایر جاذبه ها
vفعالیتهای کاری و اقتصادی
vسفرهای درمانی
vسفرهای علمی
vارضای نیازهایی مانند:
vتفریح
vتنوع ذائقه
vرسیدگی به خانواده

 تحلیل محیط صنعت 

l
lیکی از راهکارهای تجزیه و تحلیل یک صنعت،تحلیل محیطی است که صنعت در آن قرار دارد.
lدر این ارائه برآنیم با دو تکنیک نیروهای پنجگانه پورتر و روش PEST به تحلیل این صنعت بپردازیم.
lمحیط در برگیرنده قلمرو وسیعی است که نظارت و ارزیابی آن بسیار دشوار و تقریبا ناممکن است ولی مقصود ما از محیط بخش هایی از محیط بیرونی می باشد که بر کسب و کار سازمان اثر می گذارد.
lتعریف محیط

    مجموعه عواملی که اثر تعیین کننده بر هدف سیستم دارد ولی سیستم بر آن کنترل چندانی ندارد را محیط گویند.

 دسته بندی محیط

عوامل محیطی خود به دو نوع تقسیم می شوند:

lعوامل مستقیم: اثر مستقیم و موثری روی سیستم دارند.
lعوامل غیرمستقیم: عوامل مستقیم را تحت تاثیر قرار داده و بوسیله آن روی سیستم اثر دارند.
l

براین اساس محیط را میتوان بر دو نوع تقسیم نمود:

lمحیط عمومی یا کلان یا دور: خارج از صنعت مورد نظر بوده و بطور غیرمستقیم بر صنعت اثر می گذارد. عوامل محیط کلان می توانند هم در سطح بین المللی و هم در سطح  ملی مطرح باشند.
lمحیط رقابتی یا صنعت یا نزدیک یا خرد: عوامل و نیروهایی است که در صنعت مربوط به سازمان وجود دارد.
 و . . .

اشتراک بگذارید:


پرداخت اینترنتی - دانلود سریع - اطمینان از خرید

پرداخت هزینه و دریافت فایل

مبلغ قابل پرداخت 6,900 تومان
عملیات پرداخت با همکاری بانک انجام می شود
کدتخفیف:

درصورتیکه برای خرید اینترنتی نیاز به راهنمایی دارید اینجا کلیک کنید


فایل هایی که پس از پرداخت می توانید دانلود کنید

نام فایلحجم فایل
gardeshgarei_1667075_1974.zip1.3 MB





آخرین محصولات فروشگاه

آمارگیر وبلاگ

وضعیت آب و هوا

هدایت به بالای صفحه

ساعت و تاريخ

الکسا