فروشگاه جامع تحقیقات کامپیوتری و مقالات دانشجویی و . . . اگر فایل مورد نظرتان وجود نداشت بااین شماره 09160593559 ارتباط برقرار کنید اگر مقدور بود برایتان فراهم می شود .با تشکر

دسته بندی محصولات

محبوبترین محصولات

در تلگرام عمراه ما باشید با اطمینان خرید کنید

اطلاعیه فروشگاه

در هنگام خرید حتما روی دکمه تکمیل خرید در صفحه بانک کلیک کنید تا پرداخت شما تکمیل شود مراحل پرداخت را تا آخر و دریافت کدپیگیری سفارش انجام دهید.در صورتی که نتوانستید پرداخت الکترونیکی را انجام دهید چند دقیقه صبر کنید و مجددا اقدام کنید و یا از طریق مرورگر دیگری وارد سایت شوید یا اینکه بانک عامل را تغییر دهید.راه های اربتاطی با ما شماره 09160593559یا ایمیلsajjad.behmard001@gmail.com با تشکر

پاورپوینت بازاريابي بنادر - 19 اسلاید

پاورپوینت بازاريابي بنادر - 19 اسلاید

پاورپوینت بازاريابي بنادر - 19 اسلاید

:مقدمه

در بررسي حمل و نقل دريايي،توجه به سه بخش زير ضروري است:

}شناور: بعنوان وسيله حمل و نقل.
}كالا : آنچه كه بايد حمل شود.
}بندر : واسط بين حمل و نقل دريايي و زميني.

رابطه اي كه هميشه بين شناور و كالا وجود دارد اين است كه، يا شناور بدنبال كالا است ويا آنكه كالا در جستجوي شناور.و بندر هم واسط بين حمل و نقل دريايي است.

بنادر دريك محيط كاملا رقابتي فعاليت مي كنند و از اين رو اهميت بازاريابي در مديريت و توسعه بندر در اغلب بنادر دنيا شناخته شده است.رقابت فزاينده بين بنادرمختلف،به جهاني شدن حمل و نقل و ارتباطات مرتبط مي شود.

 

بازاريابي،فرآيند برنامه ريزي مفاهيم،قيمت،ترويج و توزيع كالاها و خدمات است كه منجر به تغييراتي در اهداف فردي و سازماني مي شود.بازاريابي در بنادر مانند ساير بخش هاي اقتصادي شامل فعاليت هاي مرتبط با تحقيق در بازار و تحقق بازار مي باشد.فعاليت هاي تحقيقي امكان تجزيه و تحليل بازار،تعيين استراتژي  و تنظيم اهداف بنادر را فراهم مي نمايد پس از آن در مرحله تحقق، از ابزارهاي  بازاريابي براي رسيدن به اهداف استفاده مي شود.

 
فهرست مطالب
مقدمه
تجزيه وتحليل وظايف و كاركردهاي مربوط به بازاريابي
تجزيه وتحليل وظايف و كاركردهاي مربوط به بازاريابي

هدف 3 :انتخاب مناسب ترين ابزار بازاريابي با توجه به محدوديت هاي مالي و كارايي مورد نياز.

هدف 4 :ايجاد يك رويكرد بطور كامل اثربخش عملياتي به مشتريان و معرفي اصول مديريت تداركاتي در بندر.

هدف 4 :ايجاد يك رويكرد بطور كامل اثربخش عملياتي به مشتريان و معرفي اصول مديريت تداركاتي در بندر.

جمع آوري اطلاعات:

(swot)انجام تجزيه و تحليل نقاط ضعف و قوت

هدف 2 :تعريف استراتژي بازاريابي

قيمت :

قيمت گذاري در بندر بر سطوح مختلف پايه گذاري مي شود:

هدف 3 :انتخاب مناسب ترين ابزار بازاريابي با توجه به محدوديت هاي مالي و كارايي مورد نياز.

هدف 4 :ايجاد يك رويكرد بطور كامل اثربخش عملياتي به مشتريان و معرفي اصول مديريت تداركاتي در بندر.
هدف 5 :هدايت ارزيابي ها و پيگيري فعاليت هاي بازاريابي.

منبع:


اشتراک بگذارید:


پرداخت اینترنتی - دانلود سریع - اطمینان از خرید

پرداخت هزینه و دریافت فایل

مبلغ قابل پرداخت 9,900 تومان
عملیات پرداخت با همکاری بانک انجام می شود
کدتخفیف:

درصورتیکه برای خرید اینترنتی نیاز به راهنمایی دارید اینجا کلیک کنید


فایل هایی که پس از پرداخت می توانید دانلود کنید

نام فایلحجم فایل
bazaryabi_1660435_7449.zip286.5k





آخرین محصولات فروشگاه

آمارگیر وبلاگ

وضعیت آب و هوا

هدایت به بالای صفحه

ساعت و تاريخ

الکسا