فروشگاه جامع تحقیقات کامپیوتری و مقالات دانشجویی و . . . اگر فایل مورد نظرتان وجود نداشت بااین شماره 09160593559 ارتباط برقرار کنید اگر مقدور بود برایتان فراهم می شود .با تشکر

دسته بندی محصولات

محبوبترین محصولات

در تلگرام عمراه ما باشید با اطمینان خرید کنید

اطلاعیه فروشگاه

در هنگام خرید حتما روی دکمه تکمیل خرید در صفحه بانک کلیک کنید تا پرداخت شما تکمیل شود مراحل پرداخت را تا آخر و دریافت کدپیگیری سفارش انجام دهید.در صورتی که نتوانستید پرداخت الکترونیکی را انجام دهید چند دقیقه صبر کنید و مجددا اقدام کنید و یا از طریق مرورگر دیگری وارد سایت شوید یا اینکه بانک عامل را تغییر دهید.راه های اربتاطی با ما شماره 09160593559یا ایمیلsajjad.behmard001@gmail.com با تشکر

پاورپوینت “ صنایع فرهنگی در زندگی روزمره - 47 اسلاید

پاورپوینت “ صنایع فرهنگی در زندگی روزمره - 47 اسلاید

پاورپوینت “ صنایع فرهنگی در زندگی روزمره - 47 اسلاید

صنایع فرهنگی در زندگی روزمره

 

 

 

 قسمتی از پاورپوینت

üصنایع فرهنگی و هنری شامل یک نماد و جذابیت فرهنگی مهمی هستند که بر اقتصاد شهری تاثیر می گذارد و به عنوان محرکی برای توسعه و احیای شهری در ناحیه محلی عمل می کنند.
üاز منظر رابطه فرهنگ و حیات مدنی، ایجاد فضاهای فرهنگی کارآمد در شهر ضروری ترین نیاز توسعه پایدار شهری است.
üبا نابودی صنایع کارگاهی و منابع مالی، فرهنگ مردم بیشتر به صورت منبع تجارت شهرها در می آید و پایه ای برای جذب گردشگر می شود.
üرشد مصرف فرهنگی هنر و رسانه، مد، موسیقی، گردشگری و همچنین بخش ها و صنایعی که زمینه ساز آن هستند، به اقتصاد نمادین شهر و تولید فضا و نمادها کمک می کنند.
üبا توسعه اقتصاد در شهرها، عوامل فرهنگی به تاثیر گذاری شدید بر روشهای تولید کالاهای تولیدی ادامه و شهرها ظرفیت ویژه ای در خلق فرهنگ به شکل هنر، عقاید، سبک و شیوه زندگی، نوآوری و رشد اقتصادی پیدا کردند.
üرابطه فرهنگ و اقتصاد تنها به رابطه هنر و بازار محدود نمی شود. به رغم تولید و تجارت کالاهای فرهنگی نوعی دوگانگی میان هنرمندان به عنوان خالقان کالاهای فرهنگی وجود دارد که ناشی از استفاده ابزار گرایانه سرمایه داری از خدمات فرهنگی است
üدر واقع هنر و فرهنگ همواره مانعی بر سر راه انباشت سرمایه بوده اند. آدرنو و هوکهایمر نخستین بار در سال 1947 صنعت فرهنگی را به کار بردند و می خواستند نشان دهند که اقتصاد سرمایه داری ، هنر و فرهنگ را در اهداف سوداگرایانه خود قربانی می کند.
üواژه صنعت با تولید انبوه مترادف بوده و اصطلاح صنعت فرهنگی به معنای تولید انبوه کالاهای فرهنگی و به تعبیری دیگر سوء استفاده سیاسی- اقتصادی از هنر، فرهنگ و کالاهای فرهنگی تعریف شده، اگرچه این سوء استفاده در جهت ترویج ارزش های مادی گرایانه و تحت عنوان هنر برتر بیان شد.
üاز نظر مکتب فرانکفورت، فرهنگ عامه همان فرهنگ توده ای، محصول صنعت فرهنگ است که ثبات و دوام سرمایه داری را تامین می کند.
üتولید انبوه کالاهای فرهنگی به بهبود شرایط اقتصادی و ایجاد نیازهایی ورای نیازهای معیشتی می انجامد.
üجذابیت کالاهای فرهنگی و نیاز واقعی به این گونه کالاها، جهت ارضای نیازهای روحی و روانی انسان، به ظهور مفهوم صنایع فرهنگی انجامید.
و . . .

 


اشتراک بگذارید:


پرداخت اینترنتی - دانلود سریع - اطمینان از خرید

پرداخت هزینه و دریافت فایل

مبلغ قابل پرداخت 6,900 تومان
عملیات پرداخت با همکاری بانک انجام می شود
کدتخفیف:

درصورتیکه برای خرید اینترنتی نیاز به راهنمایی دارید اینجا کلیک کنید


فایل هایی که پس از پرداخت می توانید دانلود کنید

نام فایلحجم فایل
sanaye-farhangi_1660069_4390.zip4.8 MB





آخرین محصولات فروشگاه

آمارگیر وبلاگ

وضعیت آب و هوا

هدایت به بالای صفحه

ساعت و تاريخ

الکسا